Pisarniške rešitve

Effective office

EffectiveOffice je  DMS storitev v oblaku na platformi Therefore, ki vam z vgrajenimi funkcijami vodenja poslovnih procesov (workflow) omogoča, da si olajšate in izboljšate poslovanje.

 Omogoča vam, da :

    • Imate svoje dokumente vedno pod nadzorom, varno spravljene in hitro dosegljive
    • Imate svoje delovne postopke sistemsko podprte in zagotovite, da se vedno izvajajo na enak način, pravočasno in v celoti
    • Ustrezno delegirate posamezne naloge v postopku in ste vedno obveščeni o napredku
    • Do dokumentov lahko dostopate od kjerkoli, z računalnikom, tablico ali telefonom

Uspešna podjetja so ugotovila, da jim dober DMS sistem omogoča izjemne prednosti in nove funkcionalnosti, s katerimi prihranijo veliko časa, znižajo stroške in povečajo učinkovitost na vseh področjih.
Zato so sistemi DMS danes najhitreje rastoča veja elektronske podpore poslovanju na poti v digitalizacijo.

Nadgradnja DMS sistema pa je Upravljanje poslovnih procesov (BPM), ki omogoča vodenje poslovnih procesov, v katerih nastopajo posamezni dokumenti.

BPM sistemi omogočajo, da podprete obstoječe poslovne procese, jih nadgradite in optimizirate, da so vedno izpolnjeni naslednji pogoji:

  • Vsi koraki so opravljeni v skladu z definicijo in zaključeni v celoti -  S pametno in optimizirano definicijo procesa so vnaprej dočene vse delovne naloge za vse deležnike - do zadnjega koraka procesa.
  • Vsi koraki so opravljeni pravočasno in zaključeni v določenih rokih - Vsak udeleženec je takoj po izvedbi prejšnjega koraka obveščen o svojem, roki izvedbe korakov so pred-definirani.
  • Vsi udeleženci procesa so o svojih nalogah ustrezno obveščeni - z različnimi načini obveščanja so udeleženci procesa obveščeni o svoji naslednji nalogi in njeno izvedbo potrdijo.
  • V vsakem trenutku je razvidno, v katerem koraku se proces nahaja - ko se proces izvaja, se spreminja status procesa, na grafični način pa je tudi prikazano, na katerem koraku je določen proces.
  • Omogočena so opozorila in alarmi za primer zastoja procesa ali posameznega koraka - Nabor nastavljivih obvestil in opomnikov omogoča, da so morebitni zastoji hitro identificirani in odpravljeni.

EffectiveOffice je zagotovo prava DMS+BPM rešitev, ki vas bo s svojo uporabnostjo prepričala in vam omogočila prehod na digitalno poslovanje s podporo delovnim postopkom.

Ogledjte si predstavitveni video :  

 

EffectiveOffice je prilagojen za manjša in srednja podjetja, saj omogoča modularno sestavo, ki je prilagojena velikosti in potrebam posameznega uporabnika, kar omogoča tudi izjemno stroškovno učinkovitost.  Ker gre za storitev v oblaku, ne potrebujete nobene IT infrastrukture, vzpostavitev sistema pa je preprosta in ne zahteva posredovanja IT strokovnjaka.

 

 

Osnovni paket že vsebuje 12 predpripravljenih kategorij (slika levo), kamor lahko takoj začnete shranjevati vaše dokumente in jih opremite z indeksnimi podatki za lažje kasnejše iskanje.

Vključeni so tudi trije poslovni procesi:

  • Proces vodenja nabave
  • Proces vodenja obveznosti do dobaviteljev in
  • Proces vodenja pogodb

Določiti morate samo še, kdo vse od vaših zaposlenih bo uporabnik in lahko začnemo z uvajanjem...

 

Ker pa poslovanje vseh podjetij ni enako, se tudi poslovni procesi v podrobnostih razlikujejo od podjetja do podjetja.

Da bi EffecitveOffice lahko kar najbolje podprl vaše poslovne procese, jih je potrebno prilagoditi vam.

Na podlagi opisa vaših trenutnih poslovnih procesov in strokovnih nasvetov z naše strani, pripravimo ustrezne prilagoditve in jih vprogramiramo.

  

 

Preberite še o:   

Kaj je DMS ? 

Kaj je BPM ?

Kje vam lahko EffecitveOffice pomaga?