Reklamacija tonerja

Kljub stalni kontroli kvalitete v proizvodnji tonerjev, se včasih zgodi, da pride do predčasne napake v delovanju. 

Vsak reklamiran izdelek vrnemo dobavitelju, kjer ugotovijo vzrok za nastanek težave v delovanju.
Za vsak reklamiran izdelek nam proizvajalec tonerja posreduje tudi zapisnik o ugotovljenih vzrokih za nastalo napako.

Če napako pri tiskanju očitno povzroča toner, ga bomo takoj zamenjali z nadomestnim.

V primeru, da napake ni mogoče nedvoumno pripisati tonerju, ali pa obstaja možnost, da je toner prazen, slednjega vrnemo proizvajalcu v testiranje.
V tem primeru vam bomo toner zamenjali, vendar pa ga bomo naknadno zaračunali, če se po testiranju izkaže, da je toner prazen ali je že presegel deklarirano življenjsko dobo.

 

Preden prijavite napako vas prosimo, da predhodno preverite:

1. Ali je toner morda izpraznjen ?
Najprej preverite, ali ni morda toner že izpraznjen, oziroma je že presegel življenjsko dobo. To storite tako, da natisnete poročilo o potrošnem materialu iz vaše naprave, kjer so navedeni podatki o tonerju. Pri tem se za pomoč lahko obrnete na našo servisno službo.

2. Ali se napaka enako manifestira tudi, če toner zamenjate z drugim ?
Če predvidevate, da je vzrok za napako v delovanju toner, vam predlagamo, da ga zamenjate z drugim.
V kolikor ste s tem napako odpravili, je vzrok napake v tonerju in vas prosimo, da nam posredujete reklamacijski zahtevek, kot je opisano spodaj.
 
Če pa se napaka še vedno ponavlja, je vzrok verjetno okvara tiskalnika in bo potreben servisni poseg.
V tem primeru nam napako sporočite na naslov servis@birox.si ali KLIKNITE TUKAJ

 

PRIJAVA REKLAMACIJSKEGA ZAHTEVKA

Za celovito izvedbo postopka reklamacije so nujni nekateri podatki, ki jih moramo pridobiti, in vas zato prosimo, da upoštevate naslednji postopek:

  • Vaš zahtevek za reklamacijo nam posredujte pisno, preko elektronske pošte s klikom na   
  • Navedite oznako tonerja za reklamacijo in model tiskalnika, v katerem se je predmetni toner uporabljal.
  • Navedite kratek opis napake in priložite sken dokumenta, kjer je vidna napaka, ki se manifestira v delovanju (razen v primeru razsutja tonerja).
    Prosimo vas, da tonerju pa priložite vsaj 3 izvode dokumenta, na katerem se vidi težava pri izpisu.
  • Natisnite Poročilo o potrošnem materialu (Supply status page) iz vaše naprave in nam prav tako pošljite sken v prilogi elektronske pošte.
    .
  • Če gre za toner, iz katerega izpada prah, ni potrebno pošiljati skenov dokumentov, ampak nam lahko pošljete sliko tonerja.

Prosimo, da Reklamacijski zahtevek opremite z vsemi zahtevanimi dokumenti, sicer reklamacije ne bomo mogli upoštevati.

Na podlagi vašega zahtevka vas bo v najkrajšem roku obiskal naš serviser, ki bo pregledal vzrok za reklamacijski zahtevek in izvršil reklamacijo 

Večkrat se namreč zgodi, da vzrok napake delovanja tiskalnika ni v tonerju, temveč gre za kakšen drug razlog, ki ga menjava tonerja ne bo odpravila.
Zato želimo, da vsako potencialno reklamacijo pregleda serviser, ki potrdi, da gre za slabo delovanje tonerja in ne morebitno okvaro tiskalnika.

 Zato vas vljudno prosimo:

  • da nam ne pošiljate reklamiranih tonerjev po pošti ali kurirskih službah,
  • da nam reklamiranih tonerjev ne vračate skupaj s praznimi tonerji, ki jih prevzema naša dostava,
  • da pred prijavo reklamacije preverite, če ni vaš toner izpraznjen, oziroma je že presegel 80% življanjske dobe, ker ga v tem primeru ne moremo reklamirati

Vrnitev tonerja brez predhodno izvedenega zgoraj opisanega postopka bomo obravnavali kot vračilo praznih tonerjev in reklamacije ne bomo mogli upoštevati.